onsdag 8 april 2020

Den vakraste lilla varelsen jag nogonsin sett

Tjera dagbok,

Jag har inte skrivit på jetelänge, jag har inte årkat. 
Jag har fåt en ny hund, hon heter Sansa och hon är best!!!






















Hon är den vakraste lilla varelse jag nogonsin sett. Det ända av våra "barn" som varit planerat. Ibland oroar jag mej för om min tjärlek till hene är riktig nårmal, jag är liksom beroende av hennes närvaro, henes mjuka pels, hennes blik i min. 





Hon älskar att eta sniglar, maskar och sitt eget bajs. Mums!




Nu är hon snart ett år!!! Igår där ute ståpla jag på mej själv å råka ja stiga på henes tass och hon fick jete ont och pipa myki!! Trod nästan hon sku bryta bene o att vi måst fara til veterinären, men idag mår hon betre!!

Jag älskar min hund så myki!!
Jag har int fått cåråna-virus ännu men lite fel i hovo har jag fått då jag måste vara hemma och sjöta mina barn och hjelpa dem med lexor och sånt. 

Nu ska ja fara å kok kaffi!

HEjtå!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar